B. Ildikó

 Elég fiatalon mentem férjhez, ami mostanában nem divatos, mégis tudom és 

hiszem, hogy helyesen tettem. A férjem Isten ajándéka nekem és örülök,

hogy nem a mai trendet, hanem az Ő különleges módszerét választottuk.
Az esküvő leírhatatlanul gyönyörű volt, és mindenki jól érezte magát. A
ruhámban pedig királykisasszonynak érezhettem magam!:)
Az előkészületekről annyit, hogy Dia nagyon kedves volt (és még most is
az;), és addig keresgette az anyagot nekem, amíg megtaláltuk azt, ami
nekem is tetszett, és segített összehozni több ötletből azt, ami a
legjobb fazonnak bizonyult később. A varrónő pedig egy próbával
megcsinálta a ruhát, legközelebb már csak akkor láttam és vettem fel,
amikor mentünk érte. Amikor láttuk, hogyan varr, alig bírtuk - azaz nem
is bírtuk követni a kezét. Tényleg profi..
És mindezt olyan áron, sőt, olcsóbban, mint amennyiért kölcsönözni lehet.
Csak ajánlani tudom őket, és még egyszer köszönöm mindkettőtöknek!

Ildi